سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

10 راه آسان برای زندگی بیشتر سازگار با محیط زیست

31 دسامبر 2018 | 0 نظر

 

دوباره همان موقع از سال است! سالنهای ورزشی و پارکها مملو از علاقه مندان به تناسب اندام که به تازگی الهام گرفته اند خواهند بود و این روزها موفق به خرید پنیر خامه ای می شوید! این رژیم قرار است هفته ها به فروش برسد زیرا رژیم کتوژنیک توسط افراد فقیری (مانند من) که در این فصل تعطیلات کمی "پر کردن" زیاد داشتند ، انجام می شود!

 

با توجه به روحیه همه این مصوبه ها ، ما تصمیم گرفتیم یک چالش اضافی به شما ارائه دهیم. ما می خواهیم شما را به چالش بکشیم که امسال 10 قدم برای زندگی دوستدار محیط زیست بردارید!

 

اما چرا؟ منظور من این است که هنوز تعداد زیادی سنجاب در اطراف وجود دارد و علف های هرز یک مبارزه دائمی هستند ، مطمئناً زمین ما برای پایداری حیات خیلی سمی نیست ... درست؟

 

درست! خوب ، نوعی زندگی روی زمین ارزشمند است. آسان است که زمین زیبایی را که می توانیم هر روز از آن لذت ببریم بدیهی بدانیم. هوای تازه ، درختان سبز ، آسمان آبی ، اینها تجملاتی هستند که برای ما تضمین نمی شود. هرچه مقدار بیشتری زباله دور بیندازیم ، هوا ، منابع آب و زمین های زیبا با زباله هتک حرمت بیشتری می کنند.

 

برداشتن گام های کوچک برای کاهش زباله در زندگی روزمره ساده و مقرون به صرفه است ... و این نکته در اینجا است: حتی اگر یک کار برای کاهش زباله در خانه یا محل کار خود انجام دهید ، این یک پیروزی است!

 

حتی اگر یک کار برای کاهش زباله در خانه یا محل کار خود انجام دهید ، این یک پیروزی است!

 

همانطور که گفته شد ، در اینجا 10 روش آسان برای زیست محیطی تر ارائه شده است!

 

جام قاعدگی Pixie همراه با سایر مبادلات سازگار با محیط زیست برای خانه ای آگاه از محیط زیست

1. بازیافت را شروع کنید

اوه بازیافت من نمی دانم که آیا می توانم در بالای آن بمانم؟ شما بالای بیرون بردن سطل زباله باقی می مانید ، درست است؟ تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وسایل کاغذی ، فلزی ، مقوایی و پلاستیکی خود را درون یک ظرف جداگانه قرار دهید. این وسایل معمولاً بدبو نیستند بنابراین می توانید کمی بیشتر از سطل آشغال معمولی خود را نگه دارید. اگر شهر شما بازیافت کنار جاده را ارائه نمی دهد ، فقط یادآوری ایجاد کنید و هر از چند گاهی آن را رها کنید. سفرهای کوچکی از این دست را برای شنیدن کتاب صوتی و داشتن وقت "برای من" در ماشین گنج می کنم.

 

2. به جای پلاستیک از کیسه های خرید قابل استفاده مجدد استفاده کنید

کیف های قابل استفاده مجدد بسیار زیبا هستند. این # 1 دلیل استفاده از آنهاست ، درست است؟ ؟ به علاوه ، آنها برخلاف آن کیسه های پلاستیکی مواد غذایی ، هرگز وقتی بیشتر به آنها احتیاج دارید ، پاره نمی شوند! شما می خواهید کیف های قابل استفاده مجدد خود را در اتومبیل خود یا در مکانی ذخیره کنید که همیشه به یاد داشته باشید آنها را با خود ببرید. اگر تا رسیدن به محل خروج آنها را فراموش کنید ، می توانید به همکار خود بگویید که نیازی به پلاستیک ندارید و هنگام رسیدن به ماشین آن را کیسه می کنید.

 

3. سطل آشغال را راه اندازی کنید

زباله های قابل شستشو بسیار زیاد هستند و شروع به کار کمپوست کردن آسان است. اگر باغچه داشته باشید در هزینه شما صرفه جویی می کند و به گیاهان شما کمک می کند. اگر انگشت شست سبز ندارید ، می توانید داخل خانه خود کمپوست کنید ، این نکات عالی را بررسی کنید!

 

4. چراغ های مناسب را دریافت کنید

چی؟ چراغ هایی که می خریم برای سیستم اکو بهتر است؟ آره! بیرون بروید و همه آنها را به یک باره خریداری نکنید ، اما دفعه بعدی که یک لامپ در خانه شما خاموش شد ، می توانید آن را با یک منبع انرژی کارآمد جایگزین کنید.

 

5. بطری آب و لیوان قهوه که قابل استفاده مجدد است با خود داشته باشید

به نظر می رسد این کار خیلی آسان است اما در کاهش زباله تا این حد پیش می رود. فقط کافی است سالانه چند میلیون فنجان استارباکس به سطل آشغال تبدیل شود! در واقع ، استارباکس علاقه زیادی به کاهش ضایعات دارد و لیوان های قابل استفاده مجدد و سطل های بازیافت را برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد! در اینجا بیشتر بیاموزید. اگر فنجان قابل استفاده مجدد خود را فراموش کردید ، فقط به جای خرید بطری پلاستیکی از فواره آب استفاده کنید یا در بازدید از کافی شاپ بعدی قهوه خود را در یک لیوان شیشه بخواهید.

 

6. کمتر از کاغذ استفاده کنید

این یکی ترسناک به نظر می رسد ، اما در واقع بسیار ساده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که حوله های کاغذی و دستمال های خود را با حوله های پارچه ای قابل استفاده مجدد جایگزین کنید و به جای خرید کاغذ یا گزینه های پلاستیکی ، از صفحات چینی استفاده کنید. به علاوه… این مرحله در کل شما صرفه جویی می کند!

استفاده از کاپ قاعدگی:

7. محصولات پاک کننده سازگار با محیط زیست

با جایگزینی محلول های پاک کننده طبیعی و ارگانیک ، از سموم و مواد شیمیایی مضر برای سلامتی و محیط زیست خلاص شوید. این روزها می توانید در اکثر سوپرمارکت ها یک گزینه سالم خریداری کنید یا محلول تمیز کننده روغن اساسی خود را بسازید و آن را در یک بطری شیشه ای ذخیره کنید!

 

8- از آب کمتری استفاده کنید

می توانید سر شیر آب خود را برای گزینه های کم جریان خاموش کنید و سریع دوش بگیرید! همچنین می توانید خود را با یک وان آب گرم پذیرایی کنید ، و با صرفه جویی در هزینه و آب ، از یک وقت آرام و راحت لذت ببرید.

 

9. به آرامی روی آشپزخانه خود کار کنید

آیا می دانید آشپزخانه بیشترین زباله را در خانه تولید می کند؟ با استفاده از کمپوست (به بالا مراجعه کنید) و جایگزینی بسته های پلاستیکی و زیپلاک برای گزینه های قابل استفاده مجدد ، می توانید ضایعات مواد غذایی را کاهش دهید. گزینه خوب دیگر استفاده از ظروف نگهدارنده شیشه برای مواد غذایی است. اینها برای سلامتی شما بهتر هستند و ماندگاری آنها بسیار بیشتر از گزینه های پلاستیکی است.

 

10. بعد دستشویی را حل کنید

حمام بعد از آشپزخانه شما دومین اتاق بی مصرف در خانه است. شما می توانید با استفاده از Pixie Cup خود زباله های موجود در حمام خود را کاهش دهید (یا اگر هنوز pad خداحافظی پد و تامپون ندارید !!! سوئیچ کنید !!!) و حتی می توانید برای کاهش دستمال توالت یک پیشنهاد کوچک در توالت خود نصب کنید.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی