سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

ما پایین می نشینیم تا با فیزیوتراپیست PELVIC HEALTH بهداشت ، لیان منتظر ، یک کاربر جام حذفی خود ، از بعضی از سوالات متداول که در مورد جذب ، از بین بردن و گرفتن قدرت بالاتری در بدن خود داریم ، بپرسیم.

CUP های MENSTRUAL چگونه سازگار هستند؟

 ممکن است ورودی کوچک باشد ، اما واژن و ورودی در واقع بسیار کشسان هستند ، زیرا طوری طراحی شده اند که به کودک امکان عبور می دهد بنابراین قطعاً می تواند به اندازه یک فنجان کشیده شود.

 

 

 

چگونه می دانم برای چه سایزی باید کار کنم؟

نمودارهای اندازه فقط یک راهنما هستند زیرا همه ما از داخل و خارج اشکال و اندازه های مختلفی داریم. مواردی که می توانند در شکل داخلی ما تأثیر بگذارند عبارتند از: خواه بچه نداریم ، عضلات کف لگن چقدر قوی هستند ، چقدر فعال هستیم. و همچنین سن و مرحله زندگی ما و عواملی مانند افتادگی یا یبوست. اگر روده ای کامل دارید و یا مدفوع سفت و سختی دارید که به واژن فشار می آورد ، می تواند شکل فنجان شما را تغییر دهد.

 

 ما می نشینیم تا با فیزیوتراپیست بهداشت لگن ، لیان صبر کنیم ، گپ بزنیم

 

بهترین روش برای تزریق یک جام مردانه چیست؟

در مرحله اول - قبل از شروع ، بهتر است نگاهی دقیق به بدن خود داشته باشید تا بتوانید از چگونگی کارها تصویری تصویری بگیرید. شگفت آور است که چگونه بسیاری از زنان در واقع نمی دانند که پرزهایشان چگونه است. یک آینه بیرون بیاورید و نگاهی بیندازید. باید بدانید که چه شکلی است و فنجان به کجا می رود و با بدن خود راحت باشید. مجرا (برای کسانی که مطمئن نیستند که ولو دستگاه تناسلی زن خارجی است) را با انگشتان خود جدا کرده و ظاهر خوبی داشته باشید. برای برخی ، ممکن است به نظر دانش عمومی برسد ، اما زنان بسیاری از مردم خارج وجود دارند که فکر می کنند زنان فقط دو سوراخ دارند.

 

در وهله اول - قبل از شروع ، بهتر است نگاهی دقیق به بدن و به خصوص مجرا داشته باشید (برای کسانی که مطمئن نیستند که این ولو دستگاه تناسلی زنان خارجی است). این به شما کمک می کند تا از چگونگی کارکرد و فنجان فنجان تصویری تصویری بگیرید. شگفت آور است که چگونه بسیاری از زنان در واقع نمی دانند که از زیر وو چگونه به نظر می رسد بنابراین آینه را بیرون بیاورید و نگاهی بیندازید. لابیا را مشاهده می کنید که چین های پوستی نرم دارد و از نظر شکل و اندازه از زن به زن متفاوت است. قسمت لبها را که 2 حفره در مقابل مقعد از آنجا که حرکات روده ایجاد می شود ، جدا کنید. در مجموع ، 3 حفره وجود دارد که ممکن است به نظر می رسد باید از دانش عمومی باشد ، اما در واقع بسیاری از مردم وجود دارند که فکر می کنند زنان فقط دو حفره دارند. نزدیکترین شکاف به کلیتوریس مجرای ادرار است که از آنجا می آید و بین این و مقعد ورودی واژن است.

 

در حالی که به آینه نگاه می کنید ، عضلات کف لگن خود را منقبض کنید. شما می توانید این کار را با فشار دادن و بلند کردن به گونه ای انجام دهید که انگار جلوی میله یا باد را گرفته اید. باید ورودی واژن خود را ببینید که بسته می شود و داخل آن کشیده می شود. سپس آرام باشید و رها کنید طوری که انگار می خواهید باد را آرام آرام بیرون بیاورید ، مثل اینکه با صدای بلند گوز می زنید آن را مجبور نکنید. شما باید ورودی واژن خود را شل کنید و دوباره باز کنید. به این ترتیب که می خواهید کف لگن را هنگام قرار دادن جام خود قرار دهید. اگر منقبض و محکم کشیده شود ، تهیه فنجان سخت تر و احتمالاً ناراحت کننده نیز خواهد بود. ایده خوبی است که در حالی که به آینه نگاه می کنید ، عضلات کف لگن خود را منقبض و شل کنید تا با اتفاقاتی که در هنگام فعال شدن لگن شما در آنجا رخ می دهد آشنا شوید. وقتی از مسئله جدیدی عصبی هستید ، پاسخ طبیعی عضلات کف لگن منقبض می شود - به همین دلیل است که برخی از افراد در ابتدا فنجان ها را سخت می دانند. این بدان معنا نیست که آنها وارد نخواهند شد - بیشتر موردی است که کف لگن منقبض شده و آن را دشوار می کند.

 

در حالی که می خواهید از یک فنجان قاعدگی استفاده کنید ممکن است دوست داشته باشید آن را زیر آب گرم اجرا کنید تا به نرم شدن آن کمک کند. فنجان را مرطوب بگذارید زیرا این امر به سر خوردن آن نیز کمک می کند.

 

 

 

چه هدایتی؟

کانال واژن به سمت پایین کمر شما زاویه دارد ، بنابراین یکی از چیزهایی که فکر می کنم واقعاً به شما کمک می کند این است که وقتی فنجان قاعدگی را در یک مشت کم عمق قرار دادید ، این است که فلفل را به دیواره پشت واژن فشار دهید و تا آنجا بلغزانید. انگشتان شما می رسند و سپس رها می شوند و با استفاده از ضامن آن را به سمت بالا و در جهت عقب به سمت پایین کمرتان فشار می دهید. به محض ورود ، بعضی اوقات به تکان دادن لگن مانند الویس و انقباض کف لگن چندین بار کمک می کند (فشار دادن و بلند کردن مانند نگه داشتن باد و وز). پس از قرار گرفتن در جای مناسب ، نباید آن را احساس کنید. اگر می توانید آن را احساس کنید ، احتمالاً خیلی کم است ، بنابراین کمی بیشتر فشار دهید.

 

 

 

از بین بردن سخت است - مسئله چیست؟

در مرحله اول - مهم است که به یاد داشته باشید که جام شما نمی تواند گم شود بنابراین اگر به دلایلی نمی توانید به آن برسید ، وحشت نکنید. غالباً وقتی بیرون رفتن سخت است ، ما عضلات کف لگن خود را آزاد نکرده ایم. مطمئن شوید که مثل چسبیدن به باد و عقب شدن منقبض شده اید و سپس آرامش و رها کردن مانند این که اجازه دهید هوا آرام آرام دزدکی حرکت کند مانند اینکه اگر کنار هواپیمایی کنار یک نفر نشسته اید (بدون سر و صدا از آن استفاده نمی کنید!). کف لگن راحت ، برداشتن را بسیار راحت تر می کند. 

قیمت کاپ قاعدگی:

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی