سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نظر

فنجان قاعدگی ، تامپون و خشکی واژن

3 فوریه 2020 | 2 نظر

 

بعد از پایان دوره قاعدگی * آنجا * چطور هستید؟ آیا بدن شما به سرعت به حالت طبیعی برمی گردد؟ آیا می فهمید که اگر یک کاربر تامپون مشتاق باشید تمایل به خشک بودن دارید؟ برخی مطالعات نشان می دهد که تامپون می تواند باعث خشکی واژن شود.

 

تامپون و فنجان قاعدگی

تامپون چگونه باعث خشکی واژن می شود؟

خشکی مزمن واژن معمولاً یک مسئله عمیق تر است. این می تواند مربوط به هورمون ها ، هیدراتاسیون و pH + فلور عمومی شما در (یا خارج از) خط باشد. با این حال ، تامپون می تواند موضوع را بدتر کند. به طور کلی تامپون ها ، ماده ای بسیار جاذب هستند که برای انجام همین کار… جذب می شوند. به نوبه خود ، همه چیز را جذب می کند ... و منظور ما همه چیز است. خوب ، بد + زشت!

 

در اینجا چند روش وجود دارد که تامپون می تواند باعث خشکی واژن شود:

شما یک روز بعد از قاعدگی خود از تامپون استفاده می کنید ... به هر حال! بدن شما چند روز پس از پریود در نقطه مهمی قرار دارد. سخت کار می کند تا PH را به حالت طبیعی برگرداند و همه چیز را در تعادل قرار دهد. با قرار دادن یک تامپون در این زمان ، شما فقط چیزهای خوب را جذب می کنید. اگر نگران هستید ، به یک بوش زیر شلواری یا یک پد قابل استفاده مجدد دست بزنید!

شما فقط از یک سطح جذب در کل قاعدگی خود استفاده می کنید. گرچه خرید بسته ارزش پر از تامپون فوق العاده یا super plus وسوسه انگیز است ، به هر دلیلی سطح جذب مختلفی وجود دارد. هنگامی که قاعدگی شما سبک شد ، مقدار بیشتری برای خیس شدن وجود دارد ، بنابراین یک تامپون فوق العاده بیشتر از قاعدگی شما جذب می شود و مایعات طبیعی واژن را می گیرد. با خیساندن باکتری های خوب ، واژن خود را مستعد عدم تعادل می کنید ، که می تواند منجر به انواع مختلف عفونت شود.

شما از تامپون های معطر استفاده می کنید. وسوسه انگیز است استفاده از یک قاعدگی معطر برای کمک به پوشاندن بو در آن زمان از ماه ، ما آن را دریافت می کنیم! رایحه ها ، رایحه ها و عطرهای اضافه شده به واژن سخت هستند و می توانند PH را از بین ببرند.

آیا فنجان قاعدگی باعث خشکی واژن می شود؟

پاسخ سریع به این منفی قاطع است! لیوان های قاعدگی از سیلیکون درجه پزشکی ساخته شده اند و به هیچ وجه مایعات را جذب نمی کنند. آنها به شکل جام هستند و هدف این است که در واژن قرار داده شود تا خون دوره جمع شود (و نه جذب شود). از آنجا که آنها از موادی مانند سیلیکون ساخته شده اند و مهر و موم های ضد نفوذی در داخل واژن ایجاد می کنند ، لیوان های قاعدگی رشد باکتری ها را تشویق نمی کنند ، بنابراین نگرانی های سندرم شوک سمی (TSS) بسیار کاهش می یابد. به خصوص هنگامی که فنجان خود را استریل می کنید یا آنطور که باید با صابون می شوید.

قیمت فنجان قاعدگی:

برخلاف تامپون ، لیوان های قاعدگی را می توانید بدون نگرانی تا 12 ساعت استفاده کنید! در روزهای سنگین چرخه شما سریعتر پر می شوند و ممکن است به دفعات بیشتری نیاز به تخلیه داشته باشند. زنان برای آزادی که ارائه می دهند ، محافظتی که دارند + به راحتی که می دهند به فنجان های قاعدگی روی می آورند! اما حرف ما را قبول نکنید ؛ در اینجا داستان 17 زن است که تغییر کار کرده اند.

 

تامپون و فنجان قاعدگی خشکی واژن

چگونه تامپون ها می توانند باعث عفونت شوند؟

در حالی که ما به سندرم شوک سمی (TSS) اشاره کرده ایم ، تامپون ها می توانند منجر به عفونت های دیگری مانند واژینوز باکتریایی یا عفونت مخمر شوند. متأسفانه ، هر دو به دلیل رشد بیش از حد یا رشد بیش از حد باکتری های موجود در واژن ایجاد می شوند.

 

در اینجا چند روش معمول وجود دارد که یک تامپون می تواند باعث عفونت شود:

شما فقط پس از وارد کردن دست های خود را می شوید. تمیز کردن دست ها بعد از قرار دادن فقط منطقی است ... شما ممکن است کمی نامرتب شود. با این حال ، آگاهی از آنچه ممکن است قبل از وارد کردن روی دست شما باشد نیز یک امر مهم است.

هر وقت خیالتان راحت شد تامپون خود را تغییر نمی دهید. تامپون شما بعد از رفتن به دستشویی خیلی سریع ادرار را جذب می کند. در این مرحله تامپون شما موثر نیست و فقط از طریق ادرار از واژن آویزان است. در حین اجابت مزاج ، ماهیچه ها باعث می شوند تامپون شما جابجا شود یا حتی تا حدی خارج شود. اگر تامپون ماده مدفوعی را گرفت ، ممکن است به سمت عفونت پیش بروید.

فراموش می کنید آن را بیرون بیاورید. آخرین روز چرخه ما ممکن است سبک باشد. زندگی شلوغ می شود و می فهمید که چند روز بعد هنوز آن را بیرون نیاورده اید! سندرم شوک سمی (TSS) یک بیماری جدی است که مربوط به رشد بیش از حد باکتری ها است وقتی ماده ای برای مدت طولانی در بدن شما باقی بماند.

بعد از شنا آن را تغییر نمی دهید. مانند ادرار کردن ، تامپون شما هم اکنون مایعات اضافی را جذب کرده است. این بار ، آب سفید کننده شنا در استخر یا آب نمک از اقیانوس است.

چگونه سلامت واژن را تشویق کنم؟

احتمالاً شما در مورد سطح pH در بدن و داشتن اسیدی یا قلیایی شنیده اید. بیشتر آنچه در بدن شما قرار دارد بسیار دوستانه عمل می کند در حالی که تعادل است. واژن شما نیز از این قاعده مستثنی نیست!

 

آب زیادی بنوشید. هیدراته شدن واژن شما را راضی نگه می دارد. خشکی دهان را به عنوان شاخص کمبود آب بدن تجربه می کنید و خشکی واژن نیز می تواند به این معنی باشد. توصیه می شود که روزانه هشت لیوان آب 8 نوشیدنی بنوشید - اگر یک ورزشکار هستید بیشتر!

 

یک پروبیوتیک بخورید. پروبیوتیک ها و آگاهی از سلامت روده طی سالهای اخیر مسیری طولانی را طی کرده اند. انواع مختلفی از پروبیوتیک ها و بسیاری از سطوح قدرت وجود دارد. یکی را از خود بگیرید.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی