سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نظر

راهنمای تخم مرغ یونی برای ساختگی

2 مارس 2016 / در سلامت صمیمی ، سلامتی یونی / توسط ماندانا

Yoni Eggs قرن ها توسط بیشتر هماهنگ شده زنانی که می دانستند حفظ سلامتی زنان مهمترین عامل رفاه جهانی است ، در فرهنگ های شرقی استفاده می شود. آیا می خواهید تمام لذتی که توانایی آن را دارید تجربه کنید؟

تخم مرغ یونی چه کاری انجام می دهد؟

عضلات کف لگن خود را تقویت کنید

یونی خود را سفت و مرطوب کنید

آگاهی لگن خود را بهبود ببخشید

گردش خون اندام تناسلی خود را افزایش دهید

اندام های ادراری و گوارشی خود را پشتیبانی کنید

رفع انسداد و در نهایت

حساسیت خود را پرورش دهید ، که منجر به تجربه لذت بیشتر می شود

عشق به خود را افزایش دهید ،

ارتعاشات خود را احساس کنید ،

به قدرت زنانه خود قدم بگذارید.

YONI چیست؟

یونی نام سانسکریت به معنی "مکان مقدس" است. در فرهنگ های شرقی و سنت تائوئیستی اغلب هنگام مراجعه به واژن یا رحم از آن استفاده می شود. برای حفظ فرم ، قدرت و سلامتی ، مانند هر عضله ، واژن نیز باید کار کند. Yoni Eggs حرکت مناسب مورد نیاز برای ساخت این عضلات پنهان را تسهیل می کند.

 

مزایای استفاده از تخم مرغ یونی چیست؟

عضلات ادراری تناسلی و لگن به حمایت از اندام های جنسی ما کمک می کنند. کار با آن در داخل یونی به شما کمک می کند تا همان کار را تقویت کنید. حساسیت بالاتر به شما اجازه می دهد حالت بهتر و کنترل بیشتری بر این قسمت از بدن داشته باشید. با اطلاع از G-Spot ، غالباً فراموش می کنیم که موارد فراتر از یک مورد وجود دارد. لکه های حساس زیادی در کانال واژن ما وجود دارد و تخم مرغ یونی آنها را به آرامی از خواب بیدار می کند.

 

کدام سنگ درست است؟

انتخاب سنگ یک چیز کاملاً شخصی است. هر سنگ خواص درمانی متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد. هر کدام مزایای مختلفی دارند. شما باید صدای درونی خود را دنبال کنید و ببینید چه چیزی به سمت شما جذب می شود. هنگام چیدن سنگ خود به صورت جداگانه یا از طرف شما ، سنگ در واقع "انتخاب شما" است. برخی دوست دارند که با جید ، رز کوارتز یا کارنلیان شروع کنند. آنها برای مبتدیان بسیار مناسب هستند ، زیرا دارای خواص درمانی کلی زیادی هستند ، اما هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

 

برای شروع از چه سایزی بهتر است؟

بیشتر خانم ها با تخم مرغ یونی اندازه متوسط ??شروع می کنند. زنان بزرگتر ، آنهایی که بیش از 50 سال دارند یا مادرانی که چندین زایمان واژینال انجام داده اند ممکن است به بزرگتر احتیاج داشته باشند. هرچه تخم مرغ یونی بزرگتر باشد ، احساس آن راحت تر است ، اما به دلیل وزن آن ، باید مطمئن شوید که آن را نگه دارید. پس از تمرین ، با گذشت زمان با کوچکتر احساس راحتی خواهید کرد. با وجود یونی تخم مرغ کوچک تر ، احساس ، احساس و بازی با آن چالش برانگیزتر است. اگر در ابتدا احساس ناراحتی می کنید ، سعی کنید هنگام مطالعه ، مدیتیشن ، خواب از آن استفاده کنید. هنگامی که قدرت شما پیشرفت کرد ، می توانید به راحتی هنگام راه رفتن ، کار ، رقص ، یوگا و ... از آن استفاده کنید.

 

و درج اطلاعات؟

قرار دادن چیزی در واژن گاهی اوقات می تواند کاملاً ترسناک باشد. هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد ، که یونی تخم مرغ گیر می کند. هنگام شروع ، ممکن است احساس ناامنی کنید و قادر به آزاد کردن دستور آن نباشید. هنگام پوشیدن ، به دلیل وزن آن طبیعتاً بالا و پایین می رود. اگر از آن آگاه باشید یا نه ، تخم مرغ یونی کارهای شفابخشی بزرگی انجام خواهد داد. با تمرین و عضلات یونی قوی تر ، قادر خواهید بود هر زمان که خواستید - هر چیزی را نگه دارید و آزاد کنید. راحت دراز بکشید ، پاها را باز کنید و ابتدا یونی تخم را با قسمت گردتر و بزرگتر فرو کنید. فقط از نوک انگشت خود استفاده کنید تا راحت شود. هنگامی که از دهانه واژن عبور کرد ، دیواره های یونی آن را به داخل می کشد.

 

کی وقت مناسب است؟

تخم های یونی را می توان در هنگام مدیتیشن ، هنگام نشستن در تماشای تلویزیون یا کار ، یا هنگام انجام کارهای روزمره در هنگام گردش استفاده کرد. این همه در مورد آزمایش و دانستن آنچه که برای شما مناسب است. تخم مرغ های یونی به زن کمک می کند تا از واژن خود آگاهی بیشتری کسب کند و آگاهانه ذهن خود را به دستگاه تناسلی خود متصل کند ، باعث شکوفایی او و سلامتی بیشتر و تجارب شدیدتر در حین رابطه جنسی می شود.

قیمت فنجان قاعدگی:

و در مورد پوشیدن آن؟

تخم مرغ یک نماد باستانی برای تحول در سراسر جهان است. با شما خواهد بود که انرژی راکد ، غیر مولد را به انرژی ملایم ، مهربان و دوست داشتنی تبدیل کنید. به خصوص در مرحله اول ، هنگام قرار دادن تخم مرغ Yoni ، می خواهید مطمئن شوید که در حالت آرام قرار دارید.

 

خود را با ماساژ آرام نوک پستان آماده کنید. می توانید آنها را به صورت دایره ای ماساژ دهید. نصف النهار کلیه شما یکسان عمل می کند و این انرژی جنسی ما را ذخیره می کند.

 

ماساژ پستان شما به تحریک کلیه و مثانه کمک می کند و کلیه غدد درون ریز شما فعال می شوند. به ویژه برای ما زنان ، اتصال مرکز قلب ما با مرکز تولید مثل ضروری است.

 

اگر احساس استرس یا تنش می کنید باسن و عضلات یونی خود را حرکت دهید. لگن شما باید به زودی شل شود و تخم مرغ یونی را وارد کند. قسمت بزرگتر رو به بالا است ، یعنی ابتدا وارد می شود. به هیچ تلاشی احتیاج ندارید ، فقط آن را به آرامی فشار دهید ، احساس خواهید کرد که چگونه عضلات شما آن را مکیده و آرام می شوند. هنگام استفاده از تخم مرغ های Yoni ، می توانید از یک رشته مانند نخ دندان استفاده کنید (نخ خنثی را امتحان کنید ، نعناع را فراموش کنید). در صورت عدم استفاده از رشته ، از انگشتان یا فشار لگن برای برداشتن استفاده کنید.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی