سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

 

لوازم آرایشی:

 بررسی شده: Dior Forever 24H-Wear Matte Foundation به من یک پایان مات درخشان داد

اما ... همچنین به من واکنش آلرژیک داد.

نوشته شده توسط KHERA ALEXANDER

16 دسامبر 2020 به روز شده

فیس بوک

PENTEREST

اشتراک ایمیل

زنی که برای همیشه پایه مات دیور پوشیده است

 KHERA ALEXANDER

 در این مقاله

 

طرفداران

 منفی ها

خط پایین

درباره پوست من

چگونه درخواست شود

نتایج

تحریک: من یک واکنش آلرژیک خفیف را تجربه کردم

ارزش

محصولات مشابه

حکم ما

وقتی در جستجوی پی هستم ، چیزی می خواهم که باعث شود پوست من عملا بی عیب به نظر برسد. چه کسی ، درست نیست؟ و به عنوان زنی با رنگ پوست که مطابقت آن با سختی ها طی این سالها دشوار بوده است ، من به آرامی از انتخاب سایه ای که با پوست من مطابقت داشته باشد به بهترین وجهی پیشرفت کرده ام تا پایه ای پیدا کنم که نه تنها با آن مطابقت داشته باشد بلکه به من ظاهری بدهد. خواستن حالا که فهمیدم به دنبال چه چیزی هستم ، می خواستم به بنیاد مات Dior Forever 24H Wear High Perfection Skin-Caring Foundation امتحان کنم (این یک دهان است).

 

پس از شنیدن محبوبیت آن ، علاقه مند شدم خودم آن را آزمایش کنم و ببینم آیا شایسته ستایش است. در ادامه بررسی کامل من را بخوانید.

 

 

طرفداران

به راحتی قابل ساخت است

ساعتها بدون کیک دوام می آورد

با سایر محصولات رنگ پوست به خوبی کار می کند

 منفی ها

عطر قوی است

پوست حساس می تواند به مواد تشکیل دهنده واکنش دهد

دامنه سایه نسبت به مارک های دیگر محدودتر است

 

خط پایین

Dior’s Forever 24h * Wear High Perfection Skin-Caring Matte Foundation محصولی است که پایان بسیار زیبایی دارد و ساعتها دوام دارد. اگر پوست فوق العاده حساسی ندارید ، ارزش این پایه را دارد که امتحان کنید.

 

 

DIOR FOREVER 24H از کمال بالا ، بنیاد مات مراقبت از پوست استفاده کنید

 

بهترین برای: پوشش متوسط ??، مات به نظر می رسد

 

STAR RATING: 3.5 / 5

 

مواد تشکیل دهنده فعال: عصاره پنسی ، عصاره گل سرخ

 

SHADE RANGE: 28 سایه

 

تمیز؟: بله

 

آلرژی های بالقوه: لینالول ، لیمونن ، سیترونلول ، عصاره میوه گل رزورا ، اتیل هگزیل گلیسیرین

 

قیمت: 52 دلار

 

درباره مارک تجاری: دیور با استفاده از عشق به تجملات برای تأثیرگذاری در خلاقیت های خود ، به دلیل داشتن مواد آرایشی و عطرهای معروف معروف است. دیور با نام تجاری معروف به بی وقت بودن ، سالهاست که در صنعت زیبایی حرکت می کند.

 

 

 

 

فونداسیون مات Dior Forever

بنیاد مراقبت از پوست مات Dior Forever 24H 52 دلار

فروشگاه

 

درباره پوست من: پوستی مستعد آکنه ، حساس و ترکیبی

پوست من همیشه حساس بوده و به برخی از مواد معطر و معطر در مراقبت از پوست و آرایش واکنش خوبی نشان نمی دهد. من برای اولین بار از دوران نوجوانی آکنه را تجربه کردم و امروز هم تجربه می کنم ، بنابراین من و پوستم چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم. از آنجا که پوست من می تواند به راحتی به محصولات واکنش نشان دهد ، من آرایش خود را بصورت ساده و ساده انجام می دهم: در بیشتر روزها ، من با پودر طبیعی MAC Mineralize Skinfinish پوست خود را با پوشش CoverFX Power Play مخفی استفاده می کنم. هر چند وقتی بیرون می روم ، من یک بنیاد متوسط ??تا کامل را دوست دارم و اگر بخواهم جواهری پیدا کنم که بتوانم به مجموعه خود اضافه کنم ، کاملاً امتحان آزمایش انواع مختلف هستم.

 

مورد علاقه من بنیاد NARS Sheer Glow است. از آنجایی که بنیاد مات Dior Forever 24H Wear High Perfection Skin-Caring Foundation بسیار محبوب است ، من از اینکه آن را امتحان کردم هیجان زده شدم و دیدم که آیا من به اندازه دیگران آن را دوست دارم یا نه.

 

نحوه درخواست: اسفنج زیبایی ، انگشتان ، یا برس آرایش

از آنجا که پی دیور یک محصول مایع است ، می توان از آن به چند روش مختلف استفاده کرد: شما می توانید از انگشتان خود ، یک برس آرایش یا یک اسفنج زیبایی استفاده کنید. با استفاده از پمپ از پایه ، محصول را روی پیشانی ، چانه و گونه های خود قرار دادم. سپس من از Beautyblender مرطوب خود برای استفاده از محصول روی پوست و روی صورتم استفاده کردم. این یک محصول کاملاً صاف و قابل ترکیب است ، بنابراین استفاده از آن با اسفنج زیبایی من واقعاً آسان بود. بعد از چند لحظه مخلوط شدن ، چهره ای صاف و صاف پیدا کردم. & nbsp؛

 

یافته ها: حتی پوستی با پوشش متوسط

پایه مات دیور قبل و بعد

 KHERA ALEXANDER / طراحی توسط CRISTINA CIANCI

پس از استقرار پایه ، پوستی شگفت انگیز و بی عیب و نقص داشتم. در ابتدا ، من واقعاً تحت تأثیر نتایج خود قرار گرفتم و می توانم ببینم که چرا بسیاری از مردم این محصول را دوست دارند. قبل از اینکه این تکرار 24H Wear راه اندازی شود ، Dior در واقع فرمول بندی کمی متفاوت داشت (معروف به بنیاد مات Dior Forever Matte). من هرگز فرصتی نداشتم تا Dior Forever Matte اصلی را قبل از اینکه به نسخه 24H Wear تغییر شکل دهد ، امتحان کنم ، اما اگر بنیاد اصلی از فرمول بندی جدید الهام گرفته باشد ، نام تجاری مطمئناً با تغییرات ایجاد شده کار بزرگی انجام داد.

 

همانطور که می بینید ، این پایه به پوست من رنگ طبیعی ، مات و تقویت شده ای می دهد که من معمولاً در مورد پایه های مات کننده بدنبال آن می گردم. و از آنجا که ترجیح می دهم پوستی داشته باشم که به نظر می رسد دارای درخشش ظریف است ، من هرگز نمی خواهم خیلی پودر یا بدون درخشش به نظر برسم. دیور قطعاً در این منطقه تحویل داده شد و من به طور کامل در این پایه فروخته شدم.

 

این به زیبایی اعمال می شود ، قابل ساخت است و دارای یک پایان مات دوست داشتنی است که ماندگار و پایدار است.

 

تحریک: من یک واکنش آلرژیک خفیف را تجربه کردم

من می دانم که تاکنون یک بررسی درخشان بوده است ، اما باید بدانید که یک نکته مهم وجود دارد. بعد از چند ساعت

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل